2020. szeptember 8., kedd

28

Medvegy éppen videóinterjún van a nappaliban.

Én meg ott hagytam a kanapén a fülhallgatómat.

Ha nem jelentkezem többet, akkor úgy döntöttem, kilaposkúszom érte, ő meg észrevett és kinyírt.

Tegnap megkezdődött a szülihetem, ami amilyen lelombozónak ígérkezett (a szüleim tegnap jöttek volna ki egy hétre - szemfüles olvasónak biztos feltűnik a feltételes mód), kezd beindulni: tegnap megint vezettem, és Medvegy megjegyezte, hogy egyre inkább biztonságban érzi magát mellettem, érkezéskor pedig kis navigációval, de mindkét alkalommal sikerült tökéletesen beparkolnom amúgy elég pici helyekre*! Life is good.

*amikor említettem a szüleimnek, hogy kicsit nem tudok parkolni, anyukám átállította a kamerát a telefonján és elmutogatta a konyhaasztalon gyufásdobozokkal az elméleti részét.
Mondtam már, hogy mindkét szülőm autósoktató..?

Költséghatékonysági szempontból direkt low budget programokat és ajándékokat kértem, szóval a mai szüliprogram az lesz, hogy elmegyünk a kedvenc könyvesboltomba és zavartalanul nézelődhetek egy órát, este pedig skype aperolrandi BFF-fel.
Holnapra egy kád megeresztett habfürdőt kértem.

Nagyon nagyon fura belegondolni, hogy 28 leszek - próbálom minél többször kimondani, hogy megbarátkozzak vele.

3 megjegyzés:

  1. A 28 tök jó kor, valahogy mindig olyan függetlennek és szépnek láttam a 28 éves nőket. Én jövőre 30 leszek, na abba milyen fura belegondolni :O :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a 27 tetszett, az olyan szép szám:D Jó év is volt, tény, ami tény.
      Na a 30 tényleg fura, de nem olyan ezis, mint minden Nagy Dolog? mármint hogy az ember jelentőségteljesnek gondolja, aztán bumm eljön és nem változik semmi:D

      Törlés
    2. De, valószínűleg így lesz, ahogy mondod :D

      Törlés