2020. szeptember 3., csütörtök

MI EZ AZ ÚJ BLOGGER ÉS HOGY NÉZ MÁR KI, NINCS ELÉG VÁLTOZÁS AZ ÉLETEMBEN MANAPSÁG

Kellemes hangú angol nő a youtube oktatóvideóban: ...és akkor rácsúsztatjuk a kötőtűre a jelölő karikát...
Én: pff haha ja persze, nem vagyok olyan idióta, hogy ne tudjam megjegyezni a szemeket.
Én kb. két perccel később: (szégyenkezve feltúrom a lakást valami műanyag pöcökért, amivel helyettesíthetném, majd végül másmilyen színű fonalból ráhurkolok a tűre egy-egy karikát.

A kreativitásom nem ismer határokat.)

Még mindig el vagyok kicsit kenődve, de azért feldobott tegnap, hogy a kedvenc könyvesboltomban az eladó megdicsérte az outfitemet - ami macskás maszkból és macskás pólóból állt, és közben a kezemben volt a macskás pénztárcám.

Ja és végül rendeltem tokot Aliexpressről, ahol legnagyobb örömömre már lehetett paypallal fizetni - plusz 80 centért. Kínomban nevetnem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése