2020. szeptember 4., péntek

Ma megünneplendő az én elcseszett hangulatomat és Medvegy egy jól sikerült állásinterjúját, végre elmentünk randikázni, a komfortzónánkban maradva - egy Starbucksba.

(olyan vicces, tinikoromban volt egy phase-em, amikor angolosan írtam a nevem, most pedig ahol csak lehet, szólok, hogy it's Viktoria with k, és amikor nem szólok és angolosan írják, zavar, hogy ez meg mi, már nem vagyok tizenhárom.)

Minden jól alakult, galambokat néztünk, ahogy pizzaszélen veszekednek, szinte kezdtünk kikapcsolni...

Pózolj, édes, instára kell


...amíg nem csörgött Medvegy telefonja és kiderült, hogy a kedvenc fejvadásza az.

Amúgy kell vennünk újrapoharakat, mert itt pl egyáltalán nincs porcelán, akkor is papírban adják ki, ha helyben fogyasztásra kérem. Meh, pont amikor már kezdek belejönni a helyi újrahasznosítási-hulladékcsökkentési szokásokba, belefutok egy ilyen amatőr hibába.

2 megjegyzés:

  1. Hitelre van szüksége? Küldjön nekünk egy e -mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Szüksége van sürgős kölcsönre most a következő 6 - 12 órára stressz és késedelem nélkül REMY. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2% kamattal adunk ki hiteleket, gyors kiszolgálással minden típusú kölcsönt kínálunk, küldjön e -mailt sürgős kölcsöneire
    Írjon nekünk e-mailt, e-mailben kapunk kölcsönt {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    van hitelünk az Ön számára ..

    VálaszTörlés
  2. A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat szegény helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés