2020. szeptember 2., szerda

(boldogan énekelget) ...ha egy másik korban élhetnék, sírásónak szegődnék...

Az új telefonomra még nem sikerült tokot vennem (huawei átok), mert sajnálok rá x fontot. Azonban mivel két edzés alatt háromszor sikerült a fülhallgatónál fogva lerántani a futópadra, majd továbbkatapultálni a padlóra, valamit tennem kell...

...szóval elkezdtem vezeték nélkül fülhallgatókat nézni 4-5x fontért.

Smort.

(nem fogok venni, simán megpróbálok költséghatékony, vagyis kevésbé béna lenni)

A munkakereséssel kezd a faszom kilenni: valahányszor olvasom, hogy milyen náluk az ideal candidate, utána percekig ülök és nézek magam elé, mint a macskáim (felzokog), amikor egzisztenciális krízisük van. Jómagam ilyen ember lennék? Képes lennék ilyenné válni? Egyáltalán, milyen ember vagyok én?

Henri 2, Paw de Deux - YouTube

(boldogan énekelget tovább) ...örömöm lelném a munkámban, hantolgatnék Dániában...


4 megjegyzés:

  1. enyém huawei-re az aliexpressen találtam tokot. cicásat akartam, de nem volt kellően cuki a kínálatban... :(
    így unikornisos lett. (de a színén így is agyaltam vagy két hetet. :D ) kb 1 $ ha volt ingyenes szállítással. mondjuk kb 2-3 hetet várnom kellett rá (magamat ismervén azért biztos, ami biztos volt biztosítás a készülékre). ez volt már vagy két éve, és azóta is jól bírja a tok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. abszolút érthető dilemma, ha nincs cicás opció, énis lefagyok:D

      Törlés
  2. Dettó Huawei, dettó Aliexpress tokok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. najó akkor felnézek, csak valahogy nem bízok abban az oldalban, annyira ijesztően néz ki:'D

      Törlés