2020. szeptember 25., péntek

Nowhere to look but inside Where we all respond to Pressure

You turned the tap dance into your crusade
But here you are with your faith
And your Peter Pan advice
You have no scars on your face
And you cannot handle
Pressure
 

Medvegy nézi a The Boys-t, szóval én is nézem, és atyaég de szomorú ez a sorozat.
Jókat nevetünk rajta.

Éveken keresztül sznobnak találtam azokat, akik csak eredetiben olvasnak könyveket, de így utólag megkövetem magam, mióta rákaptam az angol könyvekre, tényleg nem olyan jó már fordítást olvasni. Ezzel együtt éljen a magyar irodalom meg műfordítás, meg amúgy is, a Harry Potter nekem örökre Abszol út meg Piton professzor lesz, csak hát na.
A szinkronnal is hasonlóan vagyok, de az már teljesen más tészta.
Ezt amúgy annak apropóján, hogy elkezdtem nézni Netflixen az I'm thinking of ending this-t, aztán arra jutottam, hogy előbb lehet el kéne olvasni, és elég volt meglátnom a magyar címet (Azon ​agyalok, hogy ennek véget vetek), és már ment is a kindle-mre az eredeti verzió.

Úgy tűnik, itt is végérvényesen beköszöntött az ősz, a hétvégén elpakolom a szandáljaimat és a rövidnadrágomat. Micsoda szerencse, hogy kb. semmi meleg holmit nem hoztam júliusban, mert úgy volt, addig úgyis jönnek a szüleim látogatóba meg hát mi is fordulunk legalább egyszer, így lesz lehetőségem élni a minimalizmust és a kapszularuhatárat, haha.
Mosógépünk végülis van.

Don't ask for help
You're all alone
Pressure
You'll have to answer
To your own
Pressure

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése