2020. szeptember 1., kedd

Dolgok, amiket szeretek: frissen manikűrözött, rövid körmök és tiszta haj.
Dolgok, amiket gyűlölök csinálni: körmöt vágni-reszelni-lakkozni és hajat mosni.

Nem engem vettek fel oda, ahová csütörtökön interjúztam - nem tragédia, mivel direkt úgy kalkuláltam, hogy az első interjút úgyis el fogom rontani és oda nem is akartam menni dolgozni*. De azért kicsit fáj, mert 1: ÉN akartam visszautasítani, nem fordítva, 2: úgy éreztem, jól sikerült.
Ezzel az erővel meghagyhattam volna a péniszt a háttérben.

*általános jelenség nálam, hogy akármit is csinálok először, 90%os valószínűséggel valami félremegy: hivatalos neve szerint "első palacsinta-effektus"

én most

Közben Parks and Rec-et nézünk, annyira átjön arról a sorozatról, mennyire jól szórakozott közben mindenki, aki benne volt, hogy szinte nekem is jókedvem lesz.

Egy Financial Diet videóban volt téma, hogy egy új konyha felszerelésekor milyen hiba végigmenni az IKEÁn és bedobálni a kosárba mindenből a legolcsóbbat, helyette végigvette, mibe érdemes valóban befektetni: meglepő módon az egyik tétel egy jó szett kés volt. Ennek megfelelően treat yo self-eztem magam néhány jobb késsel - és azóta folyton tele vagyok vágásokkal, mert olyan baszás élesek, hogy picit megcsúszik a kezem vagy véletlenül belenyúlok mosogatás közben, már ömlik a vér.
Ráadásul csípnek is a sok hülye kézfertőtlenítés miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése