2020. szeptember 29., kedd

Formám: akkor döbbentem rá, hogy kezdődik a 25 órás böjt, amikor anyukám rám írt, hogy könnyű böjtöt.
Mivel ekkor már vagy négy órával volt mögöttem az utolsó étkezésem és elég éhes voltam, enyhe pánikban rákerestem, Nottinghamben hánykor megy le a nap (a napnyugta jelöli a böjt kezdetét).
Öt perccel korábban ment le.

Szóval a tegnapi volt eddigi pályafutásom legszenvedősebb böjtje: többször innom kellett pár korty vizet, mert kezdett beszűkülni a látómezőm és így is egész nap az volt az érzetem, hogy a fejem be van horpadva. Viszont két perccel a 25 óra lejárta után beporszívóztam egy hatalmas adag brokkolit meg egy vegán sajtos melegszendvicset, kihorpadt a fejem és helyreállt a béke.

A beköltözésünkkor Medvegy kapott Angol barátainktól egy peace lily-t, amit szenvedélyesen próbál megölni, mióta Pó beleevett és hányt tőle: óvatosak voltunk, mivel olvastuk, hogy macskáknál nyáladzást és hányást okoz, csak hát nem eléggé, mivel korábban nem volt szokása szobanövényt enni.
Egyszer hagytuk őket együtt felügyelet nélkül, a macska aznap este zöldet hányt.
Szegény peace lily azóta a polc legtetején lakik, és már erőteljes kókadásnak indult, amikor átvettem és nekiálltam visszahozni az életbe: az első öntözés után pár órával látványosan kihúzta magát és egyenesebben álltak a levelei. Életemben először kezdek kötődni egy növényhez, ne haljon már meg most.

Kiolvastam az I'm thinking of ending things-et, amikor elmeséltem Medvegynek miről szól, lebaszott, hogy ezt komolyan most kellett? Nem akarom elspoilerezni, de nem egy boldog könyv.

Amúgy répatortát akarok sütni, csak húzom az időt, amíg várom, hogy beüssön a görcsoldó és végre fel tudjak kelni a kanapéról.

2 megjegyzés:

  1. Kajszabajsza futóbajnok nagyjából két évig rá sem nézett a ZZ pálmámra. Aztán költöztünk. A növény nagyjából ugyanolyan helyre, ugyanolyan magasságba került, mint az előző helyen, de a málnatalpúnak csak sikerült beleennie. Az istennek nem találtam infót a neten, hogy mérgező-e vagy sem? Mire nagy nehezen rátaláltam egy oldalra, pont addigra a macska is sugárban végighányta a nappalit.... (hurrá! NOT!) ki érti őket?!?
    Azóta inkább búzafüvet növesztek nekik. Néha az is visszajön, de legalább nem azért mert mérgező. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korábban énis próbálkoztam külön fűvel nekik, nem érdekelte őket, ránk rohadt, meg anyukáméknál elég sok szobanövény van, egyhez sem nyúltak soha. A peace lily pánik után vettem neki macskabiztos fűszernövényt, persze már nem kell:'D macskalogika.

      Törlés