2020. szeptember 9., szerda

Pó lassan, de biztosan belakja a lakást, de a hangok még túlságosan rémisztőek: eleinte az is sokkolta, amikor lehúztuk a vécét, de most már a mosogatógép beindítására is csak az elején feszült be. Az ablakokat azért még csukva kell hagyni, különben fél a kinti zajtól, de ezt leszámítva az ablakok nagyon népszerűek, és ahogy reméltem, nagyon szeret nézelődni.
Vettünk neki kis játékokat, hogy ne unatkozzon itt bent, de még nem érdekli, gondolom nincs rá kapacitása.

Viszont sürgősen rendelnünk kellett egy furminátort, mert a szüleim nem kefélték otthon, és most az egész nyári bundáját ránk vedlette.
Hiányzott a macskaszőr az életemből, de azért nem ennyire.

Kivételesen kezdek megnyugodni, hogy ez most egy minden szempontból jó döntés volt: sokkal jobb nekik külön, Pónak sokkal biztonságosabb lakáson belül, és ő különben is annyira ragaszkodik hozzánk, látszik, milyen kis elégedett, hogy újra egy kupacban vagyunk.

6 megjegyzés:

  1. Szia, én egy zugolvasó vagyok, na jó, egyszer írtam már...
    Tündéri/gyönyörű cica picike fülhibával, csodás, hogy rendben megérkezett közétek :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem, szóval annyira nem zug már:D
      Köszönjük, az állatorvos is dicsérte, és tény, kettőjük közül ő a Szépmalac - a másikat Cukimalacnak hívtuk:D

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a cica <3

    Mit szól a fésüléshez? Nekem a kutyák miatt van alapvetően furminátorom, de múltkor a szüleimnél levő macskát is kifésültem, és basszus, borombolt :D hát sok mindenre számítottam tőle, de ilyesmire pont nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyee? Kis szépség, és tudja magáról, úgy teszi magát:D

      Pó inkább csak megtűri, de amint lehet, kisiklik a kefe alól és otthagy:'D Úgy tűnik, ezt macskája válogatja, ő inkább a kefélést - mármint szó szerint, sörtés kefével - élvezi, akkor dugja a kis pofiját is, csak hát annak meg sok értelme nincs szőrszempontból.

      Törlés
  3. tényleg látszik, hogy sokkal jobb neki egyedüli, benti cicaként. <3
    Purr és apukád is boldogok lesznek együtt. viheti majd apudnak a gyíkokat, egereket, cickányokat.... ajándékba. :)

    furcsa (izé, na jó, annyira nem is), hogy egy alomból származnak és mégis mennyire különböznek.

    és tényleg, mit szólt a furminátorhoz? mert nálunk összességében inkább kidobott pénz eddig. de most befogadtunk egy hosszú szőrű, fehér, süket cicát, aki egyelőre az ölbenlétet sem nagyon érti, de remélem a fésülést bírni fogja idővel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah remélem, időközben kicsit megszakadt a szívem - apukám közvetített otthonról, hogy Purr keresi a húgát, nyávog, nyugtalan... de közben meg amikor csak lehetett, kölcsönösen ölték egymást. Nem értem én a cicalelket.

      Fú én imádom, az egyetlen cicakefe, ami ér is valamit, annyi szőrt kiszed egy session alatt, hogy a macska látványosan veszít a fluffságából:D csak hát nem lehet neki nagy élvezet, mert úgy kell elkapni és nem is hagyja sokáig.

      Awww sok sikert a cicához! A jóhoz azért hamar hozzá lehet szokni, csak ráérez a szobacica létre:))

      Törlés