2020. november 9., hétfő

Be my bad boy, be my man

A trükk, amivel 200%-kal élvezetesebbé tudom tenni saját magam számára a házimunkát: népszerű számok nightcore mixét hallgatom közben.

Hetekkel ezelőtt megrendeltem Truman Capote életrajzát, és szégyentelenül lassan (nem túlzok, kb 1 oldal/hét) haladtam vele, annyira untam. De tegnap végre átlökdöstem magam a gyerekkorán, és aztán hajnali fél kettőig olvastam, mert nem bírtam letenni. 

Ma végre összeszedtem magam és vettem bleach-et a hajamra, hogy a pink festék még jobban érvényesüljön. Életemben először világosítottam a hajam, és amíg az elsőnek bekent tincs el nem kezdett erőteljesen szőkülni, tök laza voltam, mert pfff yolo valami lesz, ez csak fun.
Aztán persze tök foltos lett a végeredmény, de szerencsére nem sokáig, mert gyorsan rákentem a pinket és azóta ismét teljes a boldogság. De szerintem ez nem az utolsó alkalom volt, hogy magamnak piszkálom a hajam, mert atyaég de jó szórakozás.
A haj meg haj, majd lesz vele valami, max visszanő.

Nem használtam fel a sapkát, de mint kiegészítő megtetszett.

(plusz erősen pigmentált, élénk festékkel dolgozni hófehér falú, bérelt lakásban - extra adrenalin)

Holnap meg színházba megyek, méghozzá az Édes Annára az Örkénybe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése