2020. november 11., szerda

Brad Mondo meg minden hozzáértő valószínűleg szörnyülködne, de én nagyon elégedett vagyok a hajammal és állandóan kiengedve hordom, mivel felvidulok, amikor meglátom. Pedig a szőkítés egy pontján már azt mérlegeltem, hogy oké, régóta esedékes egy vágás és amúgy is régen volt rövid frizurám.

Medvegy meg rám szólt, hogy mikor lesz már pink az egész, ő azt szeretné. Oh god.

Azt hittem, kevésbé fognak felbaszni a magyarországon történtek, ha már kívül leszek a határon, de nem. Közben persze megerősít a döntésben, hogy jó nekünk itt, nem megyünk vissza, de ettől még vannak otthon barátaim, családom, egy másik macskám...

Amúgy teregetés közben jutott eszembe, hogy honnan jön a "kiteregetni a szennyest" szófordulat? Mármint a tiszta ruhát teregetem ki, a szennyes csak punnyad a kosárban, vagy én csinálok valamit rosszul..? Esetleg az a kínos, hogy az illető a koszos ruhát rakja ki nyilvánosan száradni? De ez tisztával is ugyanolyan ciki, nem? Engem legalábbis zavarba hoz, amikor az udvaron látom a család alsóit kiterítve száradni. Sehogy sem értem.
(vagy ez olyan, mint a "vaj van a füle mögött", ami nincs, vagy van VALAMI a füle mögött, vagy vaj van a FEJÉN, amit valahányszor hallok, a szívemhez kapok az általános iskolás Bendegúz nyelvÉSZ versenyes okleveleimmel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése