2020. november 5., csütörtök

Úgy követem az amerikai elnökválasztás híreit, mintha számítana. Az előzőnél még a magentaszínű multinál dolgoztam, és reggel az irodába beérve értesültem a hírekről, most pedig majd a második lockdown első napjának reggelén fogom. Hogy változnak az idők.

Az előbb kinyitottam az ablakot, és határozottan tél-illat volt. Az évszakok is változnak, nem csak az idők.

Világ legjobb dolga, hogy a könyvtár online is működik: beléptem a honlapon a könyvtárjegyemmel, és magazinokat tudok digitálisan olvasni, de még e-könyvek is elérhetőek. Ez még mindig ingyen. Mind=blown.

2 megjegyzés:

  1. Ezek szerint a tél illat több ezer km-rel odébb is tél-illat? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt, még telebb(?) tél-illatabb(??) van, egyik napról a másikra lett hirtelen az avarillatból. Valószínű a természet közelsége teszi, amitől kicsit elszoktam:D

      Törlés