2015. március 21., szombat

Én: Nem emlékszel, a macska a borsót vagy a kukoricát nem szereti..?
(túlságosan gurmé macskakaják vannak manapság, az enyém meg vidéki jószág, aki lelopja a szalámit Medvegy szendvicséről, de gondosan kipiszkálja a konzerv kajából a zöldborsószemeket)

Mióta az eszemet tudom és telefonom van, mindig is kártyás voltam és pannonos telenoros. Ennek továbbgondolásaként tehát világéletemben spóroltam az SMSekkel, bármit le tudok beszélni 56 másodperc alatt és ha nem fogadott hívásom volt, inkább kivártam, amíg hívnak megint. Ja, és már meg sem lepődöm, ha az utolsó 3-400 forint csak úgy "eltűnik".
Medvegy hamarabb megunta ezt az egészet, mint én, úgyhogy ma kaptam tőle előfizetést meg új számot. Hazaúton ő csak mosolygott, amikor én pattogtam, hogy 20 forint egy SMS! Hálózaton kívül meg 30! Arról nem is beszélve, hogy havi 100 perc ingyenes Medveggyel és még két számmal.
Kicsit úgy érzem, kinyílt a világ.

Tegnap annyira nyomorultul éreztem magam, hogy amikor hazaértem a suliból, ruhástól visszabújtam az ágyba. Ehhez eléggé depressziósnak kell lenni, mivel általában van benne az az ellenérzés, hogy az ágyikó csakis pizsamában használható, de tegnap már ez sem érdekelt.
A macska remek társam volt a nyomiságban.

6 megjegyzés:

  1. A pannon / telenor hatalmas fos, mi anno majdnem egy hónapot eltöltöttünk azzal, hogy találjunk egy olyan szolgáltatót, ami annyira képes, hogy legalább párok ingyenesen / olcsóbban hívhatják egymást és smsezzenek, és ey sem volt rá képes. Aztán kiderült mutyiban, hogy a vodának vannak ilyen hétpecsétes titokként kezelt flotta csomagjai bizonyos egyetem hallgatói számára, kb. ugyanilyen előnyökkel, mint amiket most leírtál. Jó, hogy váltottál, ráadásul a feltöltőkártya szépsége az volt, mikor hiába spóroltál, ha valaki fontosat kellett hívni, akkor az egyenlegem már nem volt elegendő, és az ARGH.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (éétem én, na:D)
      Engem az bacott fel, hogy rendszeresen lelopták róla a pénzt: kaptam az értesítőt, hogy 500 alá ment az egyenlegem, küldtem egy SMSt, jött a 300 alá menős értesítő, és aztán már nem is tudtam hívást kezdeményezni, mert nem maradt rajta semmi, én meg csak lestem.
      És csak azért vártunk eddig, mert Dnek olyan csomagja van, amiben megadhat valakit, akit ingyen hív, és az én vagyok:D

      Törlés
  2. (névmások egyeztetése nem az erősségem, sry. :D)

    VálaszTörlés
  3. én pl amúgy telenornál vagyok flottás és ingyen beszélek az egész famíliával, szóval itt is vannak jó dolgok :) voltam vodás is, de ez jött be inkább.
    nálunk D kártyás, és nagyon vicces, mert sosincs pénze, úgyhogy a többi hasonló barátjával mindig bombázzák egymást visszahívós sms-ekkel, és így kommunikálnak :D aztán mindig az a vége, hogy légyszi hadd hívja fel az enyémről... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig inkább lustaságból maradtam, előfizetni meg nem szerettem volna, de így ajándékba nem válogatok:D
      Háát nálunk pont én voltam a csóró, aki nem válaszol az smsekre és soha nem hív vissza, mert féltem, hogy akkor annyira lemerülök, hogy már rácsörgetni sem tudok senkire - és akkor az ember kb úgy érzi magát, mint akit egy tutajon kilöktek az óceánra. Szóval most valami csodás a szabadság érzése :3

      Törlés
  4. Tök jó, hogy végre 30-as vagy. :D Nekem ez a Like S van, ami egyetemistáknak van, és ott havi 5 óra ingyen van, szóval Rt meg még 2 számot ingyen hívhatok. Ja, meg az sms is ingyen van nekik, meg ugye lebeszélhető az a 3000 ft, amibe a csomag kerül. :D Szóval hurrá. :D

    VálaszTörlés