2015. március 10., kedd

Liebster Award

Díjat kaptam nuada Stenonistól - megint nagyon köszönöm! Tudom, hogy semmiség, de nagyon tudok ám örülni az ilyeneknek:)


A szabályok továbbra is: 10 dolog magamról, válasz 10 kérdésre, írni 10 kérdést, majd továbbadni 10 bloggernek (előre szólok, az utolsó lépést el fogom bliccelni).

1. Szeretek kötni. Megnyugtat. Komplexebb mintákba még nem mertem kezdeni, de egy időben sorozatgyártottam a sálakat - most egy zoknit szeretnék majd elkezdeni, csak még félek...

2. Általában első blikkre eldöntöm, kedvelni fogok-e valakit, vagy sem. Persze kemény munkával meg lehet változtatni a véleményem bármelyik irányba, de igen kitartónak kell lenni.

3. Azokat a könyveket is kiolvasom, amik nem tetszenek. Évek alatt és csigalassan, de kiolvasom.

4. Korábban imádtam a karórákat, volt vagy ezer, többnyire olcsó gyerekórák: macskás, halálfejes, mókás... aztán érettségire vettem egy Swatch-ot, erre lassan egy éve Medvegy karóráját hordom.

5. Néha igen nagy a pofám, de ennek ellenére elég nehezen viselem a negatív élményeket, kritikákat. Ez az oka, hogy nehezen szánom rá magam bármiféle alkotásom közszemlére tételére, sőt, néha a sima kommentelésre is.

6. Még mindig keresem azt a sportot, amit komolyan tudnék élvezni. A futást próbálom megszeretni, de ha kihagyom, nem igazán hiányzik.

7. Öt éve van jogsim, de nem szeretek vezetni.

8. A tizennyolcadik szülinapomra kaptam egy Ray Ban napszemüveget a Berlini KaDeWe áruházból. Ő vigyáz a szemem világára, én pedig rá úgy, mint a szemem fényére: terveim szerint ezt hordom majd az unokám diplomaosztóján is.

9. Nagyon fázós vagyok, gyűlölöm a hideget. Olyan leszek tőle, mint egy süni vagy bármi, ami téli álmot alszik, érezhetően belassulok és vágyat érzek rá, hogy faleveleket halmozzak magamra és aludjak, amíg megint meleg nem lesz.

10. Néha előre szomorkodom elkerülhetetlen eseményeken, pl. hogy milyen szar lesz majd, amikor a nálam idősebb szeretteim vagy a macskám meghalnak.

...ééés a kérdések:

1) Hiszel a fiú-lány barátságban? Miért, illetve miért nem?
Nem hiszek, legalábbis nálam nem játszik: könnyen összekavarodnak az érzéseim: az iskolai barátaimba idővel rendre belezúgtam. Azért csak összejött egy fiúbarátom, aki méghozzá az egyik legjobb, de szerintem ez azért, mert kizárt közöttünk minden más (vagyis ő meleg).

2) Van valami vágyálmod, amit mindenképp meg akarsz valósítani az életed folyamán?
Ilyen különösebb "életem célja" nincs.

3) Mit gondolsz a múltbéli hibáidról?
Megbékéltem velük, bár még mindig van néhány, ami olyan ciki, hogy ha néha eszembe jut (leginkább lefekvéskor, lámpaoltás után, de még alvás előtt), magamban hangosan kiabálva kell elnyomni a gondolataimat.

4) Van olyan szokásod, amit a legtöbb ember nem néz ki belőled?
A zenei ízlésemmel meg szoktam lepni a környezetemet, mivel elég kis szolid, jókislány fejem van.

5) Szereted magad? (Remélem, igen ♥)
Háááát maradjunk abban, hogy jóban vagyok magammal.

6) Fontosnak tartod, hogy környezettudatosan élj?
Igen, nagyon. Szerencsére könnyebb, mióta van saját szelektív kukánk, de korábban minden hétvégén sétáltunk Medveggyel a legközelebbi szelektívszigetig vagy meddig - Ausztriába készülünk, ott komolyan veszik az ilyesmit.

7) Van vallás vagy eszme, amiben feltétel nélkül tudsz hinni?
Nincs, és ez szerintem jó. Ugyan vallásos nevelést kaptam, szerencsére olyan emberektől tanultam, akik mindig vitára és egy téma különféle megközelítésre bátorítottak, nem pedig egyetlen nagy igazság elfogadására.

8) Mivel szereted tölteni a szabadidődet?
Ha némiképp produktívnak szeretném érezni magam, olvasok vagy írogatok. 
De a bűnös kedvenc időtöltésem - a semmi. Amikor az ember nem siet sehová és egész délelőtt lehet a vetetlen ágyban punnyadni: ez az igazi élet. 

9) Van valami, amit elhatároztál, hogy másképp fogod csinálni, mint a szüleid, mégis pont ugyanúgy csinálod?
Anyukám igen gyakran hajlamos volt megsértődni, ha nem csináltam meg valamit, amire meg sem kért, és mivel ez engem rettenetesen idegesített, én tudatosan figyelek ennek kerülésére. De sajnos ezt leszámítva több ehhez hasonló hülyeséget mégis sikerült ellesnem anyukámtól.

10) Van valamilyen fóbiád?
Szerencsére nincs olyan, ami hatással lenne a hétköznapjaimra: a kisebb pókokat kimondottan kedvelem (direkt meghagyom a hálóikat a lakásban); a sötéttől kiskoromban rettegtem, ma már egyáltalán nem zavar; a magasságtól ésszerű kereteken belül tartok, szóval nem fogok magas épületek korlátján egyensúlyozni.

Nagyon köszönöm megint, és elnézést, hogy rossz kislány vagyok és nem adom tovább.

2 megjegyzés:

  1. Szívesen ^^ tök jó volt olvasni a válaszaidat.
    Ez az alvás előtti/helyetti kattogás nekem is nagyon megy, pedig rettenetesen lélekromboló tud lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól összerakott kérdések, némelyiken elég sokáig morfondíroztam:D
      És énis igyekszem leszokni róla, különösen rossz, amikor valami nagyon ciki jut eszembe, és ugyanúgy égek, mint abban a pillanatban, sőt...

      Törlés