2015. március 22., vasárnap

Lány vagyok, felszínes és olykor kényszeresen költöm a pénzem (vagy másét, kehemm), így jártam, hogy tegnap vettem egy Wellness magazint (vagyis kaptam Medvegytől), mert cuki rózsaszín edzőstáska járt mellé. El is kezdtem olvasni, és két idióta cikk között erre akadtam.


Hát én úgy felbasztam magam, mint már régen.
A világ meg bekaphatja a faszom, de komolyan.


(holnap zh-t írok, és 0.00000001% esélyt adok magamnak az átmenésre, és ez nem a jó tanulók hisztizése, hanem teljesen komoly, a vett vagy 6 témakörből egyet tudok, a legkönnyebbet. abszolút pótzh pozitív a dolog.)

2 megjegyzés:

  1. menten beájulok ettől a hirdetéstől. pofám leszakad, komolyan..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem mondod..? értem én, hogy már mindenből lehet üzletet csinálni, de ilyen mélységekbe süllyedni...

      Törlés