2015. március 5., csütörtök

Ma az volt a feladat Hivatás és személyiség című beszélgetős órán, hogy felrajzoltuk a kezünket, és az ujjakba írtunk három tulajdonságot, egy hobbit és egy kedvenc dolgot, és aztán a kezek alapján kellett dönteni, kié lehet. Jópofa volt, elszórakoztunk vele, és külön érdekes volt, amikor az én kezemre került a sor, elsőre tudták, hogy az enyém (pedig Szösziék direkt nem szóltak bele, mert hát úgy nem poén).

Jól esett na, főleg mivel arra számítottam, hogy a szűk baráti körömön kívül mást nem érdekli a létem.

A tegnapi tesinek hála annyira fáj a combom, hogy leüléskor nincs erőm küzdeni a gravitáció ellen, és egyszerűen hagyom az alfelem lezuhanni, a lépcsőn pedig hangosan nyögdécselve és a korlátba kapaszkodva közlekedtem. Szerencsére nem egyedül vagyok ilyen puding, a lányokkal úgy mentünk a folyosón, mint egy playmobil hadsereg.

Betoltam egy hatalmas tányérnyi gombát. Imádom, annak ellenére, hogy a gomba az életemre tör és utána olyan érzés, mintha csomót kötnének a belső szerveimre. Borzalmas ételallergiás lennék, mert a fájdalom nem tart vissza a kedvenc ételeim fogyasztásától.
Most várok, mert egy időzített bomba ketyeg bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése