2014. szeptember 8., hétfő

A beiratkozás után rögtön még úgy álltam hozzá, hogy az összes pénzem tankönyvekre költöm.

Aztán eltelt egy hét, és rájöttem, hogy a pénzbeli korlátaim nemcsak léteznek, de bizony egész szűkösek is. Legfőbb bajom, hogy x pénzt 10x felé tudnék költeni, és sajnos így sem mindig fontossági lista szerint haladok ("be kéne fizetni a diákigazolványra a pénz... nahát, körömlakkok!"), váratlan kiadásokról és közelgő ünnepekről nem is beszélve.
Úgyhogy megfontolt okos kislányként leültem a portál elé, végigolvastam az összes tárgy leírását és tanmenetét, végigtúrtam ncoret és végül leszűkítettem a végtelen listát három beszerzendő könyvre (amiből egy csak ajánlott, az Antropológiai felütések. és nem, nem én voltam, akiben felmerült, hogy antropológiát kéne tanulni).
Így nem csak teára és macskakajára, de még talán Medvegyajándékra fogja futni, viszont sokat fogok jegyzetelni és laptop előtt ülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése