2014. szeptember 9., kedd

Lassan, de biztosan haladok az arcok és a nevek megismerésével. S.-sel (nem tudom, hogyan emlegessem a szaktársakat, mivel nem tudom még, meddig maradnak az életemben és egyáltalán, mennyire örülnének a blogomban való special guest starringnak - úgyhogy simán kezdőbetű szerint maradunk egy darabig. hacsak nem jelölöm külön, lányokról van szó) megbeszéltük, hogy ez elég nagy kihívás, mert nincs sok egyedi ember itt, majdnem mindenkinek hosszú, egyenes barna haja van, átlagosan szép arca és H&M/Bershka/Stradivarius stílusa. Van pár átlagnál szebb, pár átlagnál csúnyább, és úgy ennyi. Még vöröshajú sincs, bakker.

Medvegy ma kifejtette, hogy szerinte boszorkány vagyok, mert a magamfajta elkényeztetett királylányokat senki sem szokta szeretni, erre itt vagyok én, akárkivel szóba elegyedek (anyukám szerint egy léckerítést is szóra bírtam kiskoromban) és eddigi visszajelzések szerint nem akarnak kiközösíteni.

Mellesleg megtörtént a hajvágás. Majd hozok képet, a közvetlenül előttéről már van.
Alapos kifésülés után úgy néztem ki, mint Hogyishívják kuzin

2 megjegyzés:

  1. Ugyan nekem még nem kezdődtek el az óráim, de borzalmasan állok a nevek/arcok tekintetében. Halál ciki amikor valaki engem név szerint szólít, én meg azt se tudom, hol találkoztunk.. Már félek, mi lesz ha diákjaim lesznek :D

    és ki ne örülne a blogodban egy special guest starringnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. awww:))

      hasonlóan vagyok vele, a múltkor egy "teljesen ismeretlen" lány jött oda hozzám a villamosmegállóban, és ugyan utána beszélgettünk végig a suliig, remélem nem ült ki nagyon a fejemre a "te-meg-ki-vagy" kifejezés, amikor megszólított...

      Törlés