2014. szeptember 27., szombat

Tegnap azt álmodtam, hogy már az esküvőnkön voltunk.
Már túl voltunk a szertartáson, és Medvegy magához ölelt, hogy van egy meglepetése a számomra, jöjjek vele. És elvitt egy szabadtéri koncertre, ahol Paddyék koncerteztek és éppen az I always see you refrénje szólt, ami még egész romantikus is (mondjuk amilyen weirdok vagyunk, nekem a többi része is romantikus).
Hát teljesen oda voltam meg vissza, erre jött a következő szám, a Pilgrim on the Road, és én bepörögtem tőle és végigzúztam az egészet a fehér ruhámban (ez csak két ponton volt fura: 1; nem szeretek koncertezni és 2; álmomban nem olyan ruhám volt, amilyet már kinéztem). És közöltem Medveggyel, hogy azon túl, hogy tökéletesen meglepődtem, szólhatott volna előre, mert akkor a nem kedvenc számaimnak a szövegeit megtanulom előre.
De a végén odajöttek hozzánk külön sok boldogságot kívánni, és én teljesen odavoltam.

Amúgy azért volt egy egészen picit fura is, mert nemrég beszéltük meg, hogy leginkább anyagi megfontolásból a "jövő nyarat" átírjuk "határozatlan időn belülre".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése