2014. szeptember 24., szerda

Egyik szaktársról kiderült, hogy abortuszellenes, ami rádöbbentett, hogy nem igazán tudok mit kezdeni az enyémmel nem megegyező véleménnyel.
Erről elég határozott véleményem van, amit már itt is kifejtettem, és komolyan nagy erőfeszítés volt ezt magamban tartanom, amikor ott tartott, hogy a nemi erőszakot leszámítva mindenkinek vállalnia kell a felelősséget a tetteiért, és ezért nem megoldás egy élet kioltása. Alternatívaként inkább szülje meg és adja állami gondozásba.

Ez tipikusan az az álláspont, amit megértek, de mégsem, úgyhogy inkább nem is mondtam semmit.

6 megjegyzés:

  1. én csak veled tudok egyetérteni, a többit egyszerűen nem tudom megérteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én megértem olyan szinten, hogy elfogadom, de nem értem, hogyan lehet emellett vallani. de elfogadom, mert jófej vagyok:D

      Törlés
  2. Én sem tudom mindig helyén kezelni az ilyen helyzeteket, ebben a témában is megvan a magam véleménye, de túl hosszú lenne leírni. Amúgy nem a szaktárs mellett vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én csak csendesen megjegyeztem, hogy kicsit (hahahahahaha) más véleményen vagyok, és ennyi.
      egyetérteni könnyű valakivel, de ilyenkor nem tudok mit csinálni. nem akarom meggyőzni, mert tisztelem a véleményét, de a sajátom kifejtésének meg nem látom értelmét.
      amúgy nyugodtan fejtsd ki, van ám itt hely:D

      Törlés
    2. Na, csak megtaláltam ezt a bejegyzést újra.
      Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy mindenkinek megvan minden joga ahhoz, hogy azt csináljon a testével, amit akar. Ha nem akarja megtartani a gyereket (mert a szakadt gumi is lehet ok erre), akkor nem tartja meg. Nyilván azért védekezik, mert nem akarja, és ha kilyukad a gumi, akkor ciki van.
      Másrészt, és ez most lehet, hogy nem a legszívderítőbb dolog lesz, amit írok, a gyerek egy parazita. Egy élősködő, ami önmagáról nem tud gondoskodni. Ameddig az én testemben van, azt csinálja, amit én mondok. Miután kibújt, úgyis öntudatra ébred.

      Törlés
    3. Abszolút meg tudom érteni.
      Főleg, hogy akik ellenzik, többnyire rögtön az élet szentségével jönnek - ami elég vicces, tekintve, hogy egy másik nő életét gond nélkül tönkretennék egy nem kívánt terhességgel, a gyerekéről nem is beszélve, mert tudtommal nem minden gyerek kerül örökbeadásra, és tény, hogy egy gyerek szülők nélkül gyakorlatilag teljesen védtelen, vagyis egész életében hátrányos helyzetűnek minősül.
      Tehát csak az élet megléte számít, a minősége nem..? Fura ez így.

      Törlés