2014. szeptember 20., szombat

Vallomások

Ha unatkozom, filmek és sorozatok "fun factjeit" olvasgatom. (tudtátok, hogy a Ragyogj!ban Geoffrey Rush valóban zongoraórákat vett, a Gilmore Girl Alexis Bledel nem is szereti a kávét, ezért a bögréjében mindig kóla volt, és a Producerekből Roger DeBris karaktere Edward Woodról lett mintázva? Mostmár igen.)

Főzni jól tudok. Sütni nem.

Abnormális vonzalmat érzek a bolyhos zoknik iránt. Régen volt egy térdig érő, ultimate kedvenc volt.

Meg vagyok róla győződve, hogy a fura humoromat Apukámtól örököltem, gének, Woody Allen filmek és a Csupasz Pisztolyok formájában.

Soha nem távolítom el biztonságosan az USBket, csak kirántom. Másokét is.

9 megjegyzés:

  1. Bolyhos zoknik! <3

    Én sütni tudok, főzni nem.. :D

    Az USBket pedig én is leszarom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A posztot olvasva a Zember megkérdezte, hogy az egy terrás külső vinyót azért ugye nem, de megsúgom: *suttog* de, azt is...

      Törlés
    2. Informatikus uraink erről nem tudhatnak. :D

      Törlés
  2. Szegény ember, én szívrohamot kapnék, ha ilyet művelnének a kicsikémmel. : DDD
    Szerencse, h már nincs külső vinyóm. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áá, már megszokta, hogy nem vigyázok a cuccaimra - és ami az övé, az az enyém is:D
      (de ha más könyvét olvasom, még csak nem is nyitom ki teljesen, nehogy megtörjön a gerince, inkább csak belesek a pár centisre nyitott lapokon, szóval azért nem vagyok barbár:D)

      Törlés
    2. Kölcsön könyvekkel én is ezt csinálom, sőt, zacskóban rakom be a táskámba, nehogy baja essen :D

      Törlés
    3. én nem is adok kölcsön könyvet, más úgysem vigyázna rá úgy, mint én...
      az egyik barátnőmtől volt öröm könyvet kölcsönözni: egyszer előttem kezdett el egy könyvet, az első fejezet első oldalánál kinyitotta és a csuklójával jól kihajtotta az egészet, és ezt utána rendszeresen megismételte - hát én csak lestem.

      Törlés
  3. Alexis Bledelről tudtam, a bolyhos zokni pedig király...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem is eszik az a csaj, mindig figyelem, hogy a villájával piszkálja a kaját, hadonászik vele, lecsíp egy morzsát, látványosan megeszi, aztán már mennek is és otthagynak mindent. VÁÁÁ.

      A zokni meg hát na. Egyértelmű királyság.

      Törlés