2014. szeptember 30., kedd

Öt hete beiratkoztam és egy hónapja tart a tanév, vagyis tegnap éreztem elérkezettnek az időt arra, hogy nekikezdjek a diákigazolványom intézésének. #halogatásmestere #időbencsinálniadolgokatuncsi

Dorci évek reményeit is mostanában kezdi beváltani, vagyis végre elkezdett hízni. Amióta elérte a felnőttcica méretét, tartja a stabil 4.2-4.3 kgot, most pedig beütötte a 4.7et, és remélhetőleg ez csak a kezdet. Elsőre nem tűnik soknak, de saját méretéhez képest ez eddig tömegének 10%a, ami tök jó. Mármint anyagilag nem igazán éri meg, plusz ma amikor rám ugrott, mintha egy tankot ejtettek volna a hasüregembe négy mancsnyi pontban, de majd csak megszokom.
És igen, nyomon követem a macskám súlyát.

6 megjegyzés:

  1. Van egy lány ismerősöm, aki #halogatásmestere rászolgált, majd tagelem neki. :)

    Garfield típusú macskát akarsz? : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem cukik a pufi macskák (egyáltalán, bármilyen dagi állat), erre ez tök sovány, és még a fekete szőre is slankítja...

      a halogatásról meg próbálok leszokni, de bizonyos dolgokat annyira utálok csinálni (leginkább hivatalos dolgokat), hogy ez lesz a vége"-.-

      Törlés
  2. diákigazolvány.... én is öt hete vagyok beiratkozva, de nekem még etr-azonosítóm sincs, nemhogy diák... :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az szép... látom, minden TO ennyire a helyzet magaslatán van:D

      Törlés
  3. basszus de jó hogy mondod, én teljesen elfelejtettem intézni ezt az egész diákigazolvány témát..
    #felejtésmestere

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudni róla még mindig jobb, mint tudatosan figyelmen kívül hagyni:D
      (basszus ez de bölcsre sikerült, akár oravecz coelho is megirigyelné)

      Törlés