2014. szeptember 27., szombat

Nemrég egy szaktárs azt találta nekem mondani, hogy hasonlítok Blairre, "a Gossip Girlből, ismered?" - ha tudná, hogy egy időben annyira rá voltam akadva, hogy még Medvegy is ismeri a szereplőket és a főbb eseményeket... már ezzel kenyérre tudott volna kenni, de utána még hozzátette, hogy különösen a szemem hasonlít, és tényleg nem mondták még?
Erre ma ismét beüzemeltük a fotómasinát, és a képeket visszanézve rá kellett jönnöm, hogy hát vagy nagyon nem vagyok fotogén, vagy simán szarul nézek ki manapság, de valahogy nem készül rólam jó fotó.

(Medvegytől megkérdeztem, hogy tudja, kihez hasonlítottak nemrég?
Első válasz: "Hitlerhez?")

2 megjegyzés:

  1. Ha jól bele gondolok, akkor volt az a fotó rólad amin a hajad "mutattad" meg. Azon talán lehet, hogy Blairre hasonlítasz. Szóval van benne valami. :)

    Amúgy, hogy van a macska? : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhá, akkor te is ismered!:D Amúgy szerintem csak annyiban, hogy mindketten barnahajúak-szeműek vagyunk szép magas homlokkal, és úgy ennyi. a hiúságomnak viszont nagyon jól esett:D

      A jószág köszöni szépen, remekül van, itt döglik velem a gép előtt, csak hát védem őt a nyilvános szereplésektől. Najó, inkább az ismerőseimet védem magamtól, mert komolyan egy hajszál választ el tőle, hogy minden felületre naponta posztoljak valami cukit, amit aznap csinált:D úgyhogy kemény kontroll áll ám itt a háttérben.

      Törlés