2014. szeptember 7., vasárnap

Hajtörténet

Nekem soha nem volt igazán hosszú hajam, aminek leginkább az az oka, hogy kiskoromban tipikusan az a kislány voltam, akinek hülyén állt a rózsaszín, inkább fiús barátai voltak, nem érdekelte, milyen ruha van rajta és visított, ha megpróbálták kifésülni a haját. Mivel kb. 14 éves koromig nem igazán érdekelt, hogyan nézek ki, anyukám rendszeres időközönként vágatta a hajam, és ritkán nőtt a vállam alá.
Egyszer növesztettem meg hosszabbra, amikor még göndör volt, és nem kellett fésülni (ekkor esett meg az a kínos eset, hogy egy héberórán beletúrtam a hajamba, és egy rasztacsíkot találtam). De utána levágattam (megint), majd befestettem, majd festettem megint, és aztán volt az ominózus nagyon rövid. És azóta dühödten növesztem, és most bátran kijelenthetem, hogy hosszabb, mint eddig bármikor.
De manapság egyre többet játszom a gondolattal, hogy vágni kéne belőle, olyan vállig, vagy rövidebbre. Mert utálom mosni, utálom, amikor szárad, utálom fésülni, és utálom, amikor az arcomba fújja a szél. Erre éjjel azt álmodom, hogy szerelmetes lassúsággal simogatom a hajam és fésülgetem. 
Nem vagyok normális.

Némi illusztráció: 1: hosszú göndör; 2: legrövidebb; 3: már visszafelé nőve (mellesleg a szalagavatómon); 3: kb. két hetes állapot.

8 megjegyzés:

  1. A harmadik képen lévő frizurád tetszik a legjobban. Ja, és nem mellesleg nagyon szép vagy ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm^^ valami ilyesmire szeretném most visszavágatni, nagyon érik a dolog...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszönöm szépen:)) szerintem a macskák teszik:D

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon szép vagy :) és nekem is tetszik a harmadik képen a frizurád, jól állt. Vágasd le bátran :) én is sokszor eljátszom a gondolattal, de tudom, mennyire utálnám a rövid hajat, úgyhogy ez egy darabig nem fog megtörténni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) jövő héten megyek fodrászhoz, addigra kiötlöm, de szerintem az akkorinál nem sokkal hosszabbra kérem majd.
      amúgy volt már rövidebb hajad? énis azt hittem, hogy hosszúhajas típus vagyok, amíg meg nem nőtt tényleg hosszúra:D

      Törlés
    2. Igen, volt már, és minden reggel félórával korábban kellett kelnem, hogy belőjem, az én hajam alkalmatlan a röviden hordásra :/ és a lenövesztés még rosszabb volt, pedig amikor épp normálisan állt, szerettem, és néha szívesen hordanék olyan rövid hajat. Most megint kicsit nehéz vele, lehúzza a súlya (hosszabb, mint a tiéd volt), de sokkal könnyebben boldogulok ezzel a kihívással :)

      Törlés
    3. a visszanövesztés gyötrelmeiről ne is beszéljünk, kb. fél évig (sajnos elég sok képen dokumentált időszakról van ám szó, akkor készült a diákom is) úgy néztem ki, mint egy veréb.
      amúgy időnként már csak a kényszeres változtathatnékom miatt is muszáj vágatni, mert sajnos a hajnövesztés nem olyan látványosan történik, mint a vágás:D

      Törlés