2014. november 10., hétfő

Anyukámmal megbeszéltük, hogy idén sem lesz karácsony, úgyhogy kaptam tőle egy rakat ruhát (közte egy sokadik kis feketét és egy LOVAS PULCSIT), szarvasos tányért, pöttyös müzlistálkát, könyvet kenyérsütésről és a gigavastag pszichológia könyvet - csak úgy. Ezek után nem is kell karácsony.

Tegnap kipróbáltam, hogy korán lefeküdtünk és elkortyoltam még egy bögre nyugiteát. Nos, nem lettem valami nyugis attól, hogy éjjel NÉGYSZER keltem fel és támolyogtam ki a mosdóba.

Utazni akarok. Sok pénzt akarok, amiből vehetünk téli gumit Alfonzra és utazhatunk. A csóróságot egész jól viselem, csak az ezzel járó egy helyben élés ne lenne ilyen őrjítő.

3 megjegyzés:

  1. véletlenül azt olvastam először, utazni akarsz és sok péniszt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Azt nem akarok:DDDD
      (és még azt hittem, csak én olvasok rendszeresen így félre szavakat pénisszé:D)

      Törlés