2014. november 11., kedd


Néha belegondolok, hogy mi alapján találunk barátokat.
A jelenlegi egyetemi baráti körömet lényegében úgy "szedtem fel", hogy leültem egy lány mellé (akiből később Szöszi lett), elkezdtünk beszélgetni, erre hátrafordult és csatlakozott hozzánk az előttünk ülő másik két lány (aka Mosolygós és Gyógyszerész), és másnap megint egymás közelébe ültünk, és eldöntöttük, hogy kedveljük egymást és azóta együtt járunk órákra, kávézni meg shoppingolni (najó azt Gyógyszerésszel teszem, de akkor is).
És elnézem nekik, ha hülyék, mert valamiért már úgy döntöttem, hogy bírom őket és kész, míg másokat kevesebbért is utálok.

3 megjegyzés:

  1. Detto. Három emberrel vagyok jóban nagyon, az egyik Beth, akire azért írtam rá még nyáron, mert ő is kérdezett valamit a felsősöktől bioszos csoportban, Lea, aki elvitt pacizni, ő a beiratkozáson csatlakozott hozzánk, a harmadik pedig egy fizikás lány, ergo nem is egy szakon vagyunk, egyetlen egy közös óránk van, de ő is betársult hozzánk beiratkozáson és ez azóta így maradt, ez a négyes már hónapok óta fennáll, és belegondolva hogy igazából bárki lehetett volna a helyükben, az mégsem lenne ugyanaz, ez így eléggé fura.

    Jó mondjuk ők is kopnak már el mellőlem meg vannak újabb haverjaim is már gyakorlatokról, de velük nem vagyok napi szinten beszélőben, nem tudunk semmit sem egymásról, nem úgy, mint Beth-ékkel, szóval e szempontból azért vannak ám fura dolgok az életben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én velük ritka szerencsésnek érzem magam, mert mi is egyre közelebb kerülünk egymáshoz, de nem olyan nyomi módon, mert közben a többiek is lazán csatlakoznak hozzánk és barátkozunk másokkal is.
      De ha máshová ülök le az első nap, akkor nem is lennék jóban velük? Olyan izé belegondolni.

      Csak nekem az fura, hogy például van a legjobb barátnőm, aki történetesen a szöges ellentétem - és ha nem lenne a BFFem, nem hiszem, hogy kedvelném. De valamiért az, úgyhogy nem kritizálom a döntéseit, amit ha más hozna meg, azonnal leírnám. Őt viszont megértem és megvédem, ha bárki olyat mondana rá, amit én is mondanék másra.

      Na jó, lehet nem a helyzet fura, hanem én:D

      Törlés