2014. november 25., kedd

Ma teljesen zavarba jöttem, amikor a trolin velem szemben ülő lány elkezdett sminkelni. Előkapta a kistükrét, és precízen felvitte az alapozót, majd némi púdert. Aztán jött a szemceruza és szürke szemhéjpúderek, enyhe füstös szem, aztán kétféle szempillaspirál, és nem túlzok, tíz percen át csak a pilláit festette. Én meg végig jobban zavarban voltam, mint amikor egy pasi recskázott mellettem a villamoson.

Mellesleg ez az első szabad keddem, TESI NÉLKÜL. Ha van íze a szabadságnak, ilyen lehet.

Ja, és Mosolykát a könyvét olvasva egyre kevésbé kedveltem, de mostmár kimondottan nem.
Piha.

7 megjegyzés:

  1. "Ja, és Mosolykát a könyvét olvasva egyre kevésbé kedveltem, de mostmár kimondottan nem."

    Hogyhogy?

    Fészen sem követem annyira nagyon, de tudom kiről van szó, kifejted bővebben?

    VálaszTörlés
  2. Ja és a tömegközlekedési járművek nem rázkódnak annyira, hogy mondjuk a veled szemben ülő lány ne bökje ki percenként 20szor a szemét? Vagy ne szaladjon el a halántékáig a szemhéjtus? o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy tök ügyesen csinálta:D én ettől még nem vállalnám be, így is rendszeresen festékes lesz az orrom és csak nyitott szájjal tudom festeni a szemem-.-

      Törlés
  3. Én sem olvastam Mosolyka könyvét, de nagyon érdekel a véleményed.

    VálaszTörlés
  4. Azért kezdtem el olvasni, mert úgy volt, anyukámmal megyünk egy beszélgetésre vele (ami először betegség miatt, aztán ma véglegesen elmaradt), és ahogy haladtam benne, úgy lett emberileg egyre kevésbé szimpatikus.

    Nem tudom, hogy mondjam, hogy ne kerüljek a pokolra... elvégre "nem illik" nem kedvelni valakit, akinek ennyi baja van az életében. És nem tudhatom, hogyan alakít egy embert, hogy hétköznapi dolgokhoz is segítségre van szüksége, de ettől még számomra nem volt szimpatikus. Talán az olyan részek miatt, amikből nekem csak az jön le, hogy a körülötte élőket pattogtatja, hogy bulizni tudjon menni vagy apukáját hívja, mert hajnalig írt és le kell őt fektetni.
    Mivel ez a beszélgetés nem jött össze vele (mert ő mondta le: első alkalommal beteg lett, de most nem tudni, miért), és már kedvem sem lenne hozzá a jövőben, nem fog személyes benyomás után változni, de összképileg nem az jött le, amit a híre alapján vártam.

    VálaszTörlés
  5. :) Hidd el, biztos rutinos volt már nagyon. Ha úgy nézzük, ezzel időt is spórol, hogy nem otthon csinálja.

    VálaszTörlés
  6. Mosolykát én sem bírom, amikor láttam róla egy riportot, hogy milyen szegény akkor azt vettem észre rajta, hogy kihasználja a többi ember segítőkészségét, és természetesnek is veszi, gyakorlatilag azt gondolja a világ körülötte forog. Az ilyen típust egészen életképtelennek tartom, aki gyakorlatilag ha nem lenne körülötte senki, akkor nem lenne képes egy napot sem kihúzni, annyira élősködik már a többi emberen. Ez a véleményem csak erősödött amikor hallottam miket írt a könyvében, és belenéztem facebook oldalába. Ha nem lenne mozgássérült, akkor gyakorlatilag csak egy elkényeztetett egoista liba lenne, és nem lenne benne semmi különleges.

    VálaszTörlés