2014. november 28., péntek

Tegnap összevesztünk Medveggyel, aminek a csúcspontján már ott tartottunk, hogy "És a hétvégén veszel nekem egy új grafitrudat!" "Nem veszek!" "De igen, veszel!" "Nem, nem fogok!".
Holnap fogok kapni új grafitrudat.

Az éjjel azt álmodtam, hogy találunk egy rakat kiscicát az út szélén, és nekem az volt az első gondolatom, hogy juhú, végre van kifogásom arra, hogy hazavigyek új macskákat. Ja, és amikor a Prezivel játszottunk órán, én az internet macskáiról csináltam prezentációt.

Anyukámtól kaptam egy fekete ruhát rózsaszín csillagokkal, amit "nem lehetett ott hagyni".

Letöltöttem a Gossip Girlt. Most újranézzük. Ennek mind örülünk, leginkább Medvegy.

Tegnap unatkoztam és nekiestem a hajamnak ollóval. Ahhoz képest, amennyi hajat össze kellett szednem utána, nem is igazán látszik, hogy történt valami.

Így dögledezünk Dorcival.
A hasamon kezdte, lecsúszott a hónom alá, és végül ez lett belőle.
De közben végig aludt.

Mióta Medvegynek iphone-ja van, megugrott a képek száma, amiken szereplek, és ma felkerült a youtube-ra egy videó, amin egy random macskát simogatok az utcán.

2 megjegyzés:

  1. Régen nagyon szerettem a gossipgirlt ♥ chuck bass

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis nagyon rá voltam akadva, de én Blairt bírtam a legjobban ^^ #nohomo

      Törlés