2014. november 22., szombat


< kb. ilyen fejet vágtam, amikor majdnem egy napot szobroztam a neptun előtt és vártam az anatómia vizsgákat, erre amint feladom és elhagyom a lakást, kapom az SMSt Mosolygóstól, hogy a tanárnő meghirdette az időpontokat.

Anyukámmal voltunk fodrásznál, egy kicsit még rövidebb lett a hajam, hipphipphurrá. Bár Medvegy szerint nem elég rövid, szóval valószínű araszol még a hajhosszom visszafelé a jövőben.

(mellesleg utálom, hogy a fodrász olyan alaposan kifésüli a hajam, ahogyan én soha nem szoktam. gyanús állapot, hogy csak úgy végig lehet szántani a hajamon)

Amúgy voltunk ma Gellért-hegyen, megállapítottuk, hogy nem állunk a helyzet magaslatán, ami a kondíciónkat illeti, de meglett az ötvenedik geocaching találatunk (amiért feltúrtunk egy fél szemétdombot, legközelebb szerintem viszünk gumikesztyűt is), szóval azért királyság van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése