2020. július 17., péntek

Blogger kihívás - első fele (meg karantén 14/10)

Már az első körbe be akartam csatlakozni, csak pont akkor eszkalálódott az államvizsga stressz meg hát el voltam foglalva a szorongással és a tanulással, de ím a második körre már senki sem tud visszatartani. Házigazda Kami, heti kihívás ötletgazdája Róka.
(külön köszönet Medvegynek, akinek az ipadje nélkül eme kihívás lényegesen kevésbé lenne képekkel ellátva. Ugyanitt elnézést kérek a minőségért, még csak barátkozom a rajzos app-pal, plusz ezer éve nem rajzoltam már rendesen.)

1. Rutin - Mi a hétköznapi, hétvégi rutinod?

Nem vagyok az a rutinos típus, ami egyrészt elég szar, másrészt... hát ja, főleg hátrányai vannak, mivel ha kiesik az életemből az a külső hatás, ami keretet ad a napjaimnak (munka, suli), gyakorlatilag szétesem és csak pizsamában lézengek egész nap.
Általánosságban azonban igaz, hogy a napjaimnak két fix pontja van: reggeli ébredés után, lefekvés előtt meg fogmosás és ágyban 9gag görgetés. A kettő között meg...

2. Rajzold le a kedvenc történeted főhősét, írd le, miért pont őt tartod a legjobbnak!

Unalmas leszek, de nem nagyon vannak kedvenc történeteim, amiknek a szereplőit jól esne lerajzolni. Amire ráfüggtem nemrég, az a Capote film, szóval legyen Truman Capote, aki akármekkora seggfej is az egész film alatt, az ember nem bírja levenni róla a szemét.
Ennek fényében talán Philip Seymour Hoffmant szeretem igazán, nem is Capote-t, de no.

(elnézést, de nem volt erőm egy ilyen komoly portréval kezdeni, szóval a kép nem saját termés: megnyitottam a képet, rádobtam egy layert, átrajzoltam, majd töröltem az alapot.)

3. +/- - Mi az a három tulajdonság, ami vonzóvá tesz számodra egy embert, és három, ami kifejezetten taszít?
+ A jó humor szexi, ez szupertény. Ha valakivel hasonló a humorunk, titokban én már örökbe is fogadtam az illetőt.
+ Tudás, és ez alatt nem csak az intellektuális tudást értem, hanem a szakértelmet, amikor valakin látszik, hogy nagyon mély és alapos ismeretekkel rendelkezik a területén, legyen az irodalom, történelem vagy kertészkedés...
+ ...és ezt a tudást szívesen és lenézés nélkül képes átadni. Fura vagyok, de engem általában nem zavar, ha én vagyok a leghülyébb ember a teremben, amíg a többiektől mind tudok tanulni.

- Lenéző, leereszkedő stílus - társulhat akármilyen nagy tudáshoz vagy tapasztalathoz, az az ember nálam már hátrányból indul.
- Udvariatlanság. Ha valaki bevág elém az ajtónál, indokolatlanul bunkó vagy nem adja meg az alap tiszteletet másnak, akármilyen szép külsőleg, számomra végtelenül taszító.
- Lustaság.

Folyt. köv.

2 megjegyzés:

  1. Asszem, most akarok egy ipadet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rá lehet függni, azóta le lettem tolva, mert annyit firkálgatok rajta, hogy az eredeti tulajdonosa kitúrva érzi magát:D

      Törlés