2020. július 16., csütörtök

Karantén 14/9 - not great, not terrible

Lassan, de biztosan telnek a napok, szenvedésem mértéke egy tízes skálán úgy egy zsibbadt 5,2 - a konkrét hisztin már túlvagyok, csak nagyon nagyon mennék már ki. Boltba, az utcára, emberek közé, felfedezni az új kis környezetemet. Meg venni egy biciklit és tekerni, hogy érezzem az arcomon a szelet.


Anyukám veszi át a diplomámat jövőhéten.
És én még azt hittem, Medvegyé volt ünnepélytelen, amikor besétáltunk a TO-ra és a kezébe nyomta a morcos TO-s néni, de haha, ő legalább jelen volt a saját diplomája átvételekor.

Apukám beletartotta Purrt a kamerába tegnap, Medvegy szerint a szomszéd házban is hallottak engem ("hát szia malac, itt a mami! malac! malac! malac, ide nézz rám!" - inaudible sírás). A macska persze le se szart.

5 megjegyzés:

  1. A biciklit lehet nem lesz olyan könnyű beszerezni manapság, Európa szerte bicikli krízis van :D Mi vettünk bicikliket, aztán visszaküldtük őket mert pocsékok voltak és a gyártó cég szemét, és azóta meg nincs elérhető árban bicikli. Több ezres járgányok vannak, de annyiért mi autót vettünk, nem biciklit :D Hátha neked szerencséd lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi használtan néztünk, úgy van... aztán majd meglátjuk, még mindig nem írhatok senkinek, hogy légyszi foglalózzátok nekünk szerdáig -.-

      Törlés
    2. én biciklit (és mosógépet) csak újat!!! :D nekem ez ilyen "örök szerelem" nem tudok akármit meglovagolni :D Még mindig keresem az "olcsó és jó" biciklit :D

      Törlés
    3. az a baj, hogy én csak a régi, kopott biciklikbe szeretek bele ilyen szinten, az újak nem szólítanak meg:D de megértem, nálam más dolgoknál feltétel, hogy én érjek hozzá először:D

      Törlés
    4. Ja, nem azért, hogy ne érjen hozzá más :D A használt mosógép esetén nem tudom mennyit használták! A csapágyak idővel kikopnak, a javítás meg olyan drága erre fele, hogy nem éri meg. Rizikós, hogy kiadok fele annyit mint egy újért és 1-2 éven belül vehetem a következőt. A bicikli esetén meg kb 15 évre tervezem, hegyi biciklit, teleszkóposot, sakkor megint nem tudom, hogy előző életében mennyit ugráltak vele, mi meg "koca hegyi biciklisek" leszünk amúgy is, biztos nem rongáljuk szét a csapágyakat, kerekeket meg váltót évekig . Hűtőt vettem használtat, az nem zavar :D (de abból meg a hűtőfolyadék tud elillanni sok év után és mivel annak a milyenségét is cserélték az évek folyamán, nem biztos, hogy fel tudják tölteni a régebbi masinákat. Vagy, hogy megéri-e feltölteni...

      Törlés