2020. július 3., péntek

Életünk: július 10.-től eltörlik a két hét kötelező karantént az Angliába érkezőkkel szemben.

...kik utaznak 8.-án..?

(nem halasztjuk vagy nem megyünk később, elvégre eddig is számoltunk ezzel a két héttel, de ettől még bosszantó)


Elmentünk Bécsbe a szüleimmel még így utoljára egy egynapos kirándulásra, anyukám háromóránként járt velem segíteni mosni és újrakötni a bálnámat.
Az ilyen dolgokból feltételezi az ember, hogy szeretve és elfogadva van.

Mellesleg életemben először fordult elő, hogy angolul beszéltem egy pincérrel, majd át kellett váltanom németre, hogy gördülékenyebb legyen a kommunikáció. Eddig csak fordítva esett meg, hogy gyakorolni akartam a németet, mire a partnerem angolul válaszolt, én pedig titokban belehaltam a szégyenbe.

Olvasom a Hidegvérrelt, és most jutottam ahhoz a részhez, amikor értelmet nyert a cím és kicsit félre kellett tennem pihentetni a könyvet.

2 megjegyzés: