2020. július 2., csütörtök

Tegnap voltam végre a híres Pad thai wokbárban, hát amennyire odavan érte mindenki, nem igazán voltam lenyűgözve: a vegánnak összeállított tésztámban tojásdarabok voltak, és olyan rettenetesen sós volt, hogy minimum egy liter vizet sikerült visszatartanom nap végére. Legalább nem fogok rászokni.

Ma megint voltunk a kedvenc fogorvosomnál, már azt is megbeszéltük, hogy van egy vadászgörénye. Szerencse, hogy kb. egyidős velem, szóval amíg nyugdíjba nem vonul, járhatok hozzá hűségesen.

Tetoválás: meglepően macerás karban tartani, én komolyan azt hittem, csak rám dobják és cső. Eleinte eléggé megrázott, hogy most meg háromóránként mosom, szárítom, kenem, fóliázom, de ezt is meg lehet szokni. Az jobban megrázna, ha elfertőződne, szóval ez segített motivációt nyerni.

6 megjegyzés:

  1. Pad thai: nekem a múltkor teljesen más szósszal adták a tésztámat, mint kértem, és a belepakolt dolgok is kb. 50%-ban stimmeltek, pedig sok időbe telt, mire kikísérleteztem a tökéletes kombinációt...
    Tetoválás: az első pár nap/egy hét után már nem olyan vészes, az eleje tényleg para tud lenni (én utána is azért szenvedtem vele, mert a gyógyulási időszak végét megpróbáltam összeegyeztetni a strandolással- nem könnyű, de nem lehetetlen).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak messziről néztem a kígyózó sort, meg minden ismerősöm ígérgette, hogy EGYSZER EL KELL MENNÜNK, lehet ezért voltak magas (normális..?) elvárásaim, de akkor nem csak én vagyok csalódott.

      Atyaég, ezt hogy sikerült menedzselni?:D én holnap elhagyom a fóliát, és már előre kicsit paranoid vagyok, hogy csak úgy hagyom kilógni a világba, tele baktériumokkal..?

      Törlés
    2. Én az első kb.egy hétben nem nagyon mentem sehová, csak mostam-krémeztem-paráztam, és vártam, mikor hámlik már le (és biztos így kellene-e, és nem lett-e halványabb, és nem fura-e a bőr körülötte...) Utána kicsit jobb lett, mondjuk még kádban se fürödtem miatta, csak gyors zuhany... a strand az kb. egy hónappal tetoválás után volt, mindig a medence árnyékos felére húzódva, bal kéz kint a vízből, lefelé fordítva, a többi rész vízben, hülyén nézhetett ki, de nem maradtam ki az egészből, és a tetoválás is túlélte :)

      Törlés
    3. A para részt énis toltam, az első nap eléggé bepirosodott és be is dundult - már temettem magam, hogy ennyi volt, elfertőződött, még jó, hogy a bal karomra kértem, ha amputálásra kerül sor, nem kell megtanulnom újra írni. Aztán elmúlt:D
      Egy hónap azért már sima, akkor elvileg gyógyultnak is minősül már. De nyilván fő az óvatosság, a strand pedig tényleg nem a legsterilebb hely a világon:D

      Törlés
  2. Mi is kipróbáltunk egy helyet /itt Miskolcon/ amit annyian dicsértek, ott is távolkeleti kaját ettem, mondom próbáljuk ki, oda akartam vinni bff-t szülinapja alkalmából, csak előtte tesztelni akartam a helyet. Na hát a ramennek köszönhetően éjfélkor nagyon jó érzés volt "vezetni a porcelánbuszt" :'))) Azt hiszem, mondanom sem kell, másnap máshol ünnepeltük a szülinapost :D A kísérletező kedvem most egy kicsit nekem is abbamaradt egy időre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, részvétem, akkor én még jól jártam:'D pedig a rament annyira nem egyszerű elrontani, nem? legalábbis D egyszer csinált full amatőrként recept után, és még neki is sikerült:D

      Törlés