2020. július 28., kedd

Depresszióvonat

Lakást találni nem egyszerű.

Ingatlanosokkal telefonon beszélni sem az. De legalább már nem szégyellek visszakérdezni, ha a lehadart szöveget nem értem elsőre.

Ma azt álmodtam, hogy hazamentem, és a szüleim kiürítették a lakásunkat, mondván, mi már úgysem jövünk haza.
Az ellenkezőjéről ezerszer meggyőztek már, hogy az a kis lakás ott fog minket várni, mégis sírva ébredtem, és most sincs túl jó hangulatom.

Annak ellenére, hogy megérkezett a sárga esőkabátom amazonról.
Mondtam már, mennyire meglepődtem, hogy Angliában - esik az eső? kb minden nap? valamilyen szinten?
Insert surprised pikachu.

4 megjegyzés:

  1. amúgy szerintem ez ilyen univerzális Anglia élmény, hogy az ember örül amikor megérkezett, aztán rájön, hogy nincs lakása és állandóan esik az eső és beáll a rosszkedv :D
    jaj biztos, hogy fogtok lakást találni! :))
    (És ajánlom a seasalt meg fatface esőkabátokat, annyira jók, bár nem olcsó)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekünk két hét bezártság-tébollyal kezdődött, utána egy kicsit jó volt, és most jött megint a nyafi:'D
      Köszi, azért alakulnak a dolgok, csak kicsit kevesebb efforttal képzeltem el a dolgot:D

      (oh no, már bele is szerettem két kabátba... pedig az amazon wishlistem is kilométeres már)

      Törlés
  2. Áá ezeken az első nehézségeken túl kell esni, bármibe is fog az ember.... nagyon nem egyszerű, de az már tök jó hogy elkezdted (én a nagyobb feladatok-kihívások előtt mindig egy hetet nonstop parázással töltök, és csak miután kiparáztam magam jöhet az efektiv része a dolognak :D
    Ketten vagytok, túllesztek ezen is. Sok-sok türelmet és kitartást kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, rajta vagyunk, szerencsére felváltva kezdünk pánikolni, általában legalább az egyikünk tud félig felnőttként viselkedni:D Valami pedig csak lesz, tényleg nagyon sok segítséget kapunk a barátainktól.

      Oh, ismerős, miis ezt a taktikát követjük:D már most elkezdtem azon stresszelni, hogy hogyan fogok munkát találni és hogyan készüljek az interjúkra, pedig pályázgatni csak a lakás meg egyéb ügyintézések után fogok csak elkezdeni.

      Törlés