2020. július 24., péntek

nincs másik

Új hobbim különböző élelmiszerboltokba járni és felmérni a kínálatot.
Ennek fényében különösen vicces, hogy amikor a CV-met raktam össze, elbizonytalanodtam, hogy mennyire akarok dietetikusként dolgozni, és végül kétféle CV-t írtam, egy diet specifikus és egy általános verziót.

Ma lamentáltam, kenjek-e fel fényvédőt, de pff Angliában vagyunk felkiáltással nem tettem - le is pirult az arcom.

Megnéztem a Capote-t megint, de most először eredeti hanggal. Újra és újra meghajlok PSH döbbenetes színészi tehetsége előtt, olyan kár érte. Ugyanitt ajánlom a Kételyt is, nem könnyű film, de annyira jó, hogy napokig nem tudja az ember kiverni a fejéből.

Kaptam két új bögrét, egy cicásat és egy rókásat.
Alig várom, hogy berendezhessem a kis konyhámat is.

Csak a hazai hírek ne lennének ilyen nyomasztóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése