2020. július 10., péntek

Karantén 14/3 - esik eső karikára

Kiolvastam két könyvet. A kindle az utóbbi idők legjobb vétele volt.

Kaptam egy új telefont, mivel a dual simesnek vett sajátom nem vette az angol sim kártyámat. Kicsit sajnálom, habár nem nagy veszteség: a régi már három éves volt, repedt kijelzővel, állandó nyűgökkel, szóval időszerű volt a csere.
Amúgy menőség a tetőfokon, Medveggyel választottunk magunknak telefonszámot, az övé xxx10, az enyém xxx11.

Tegnap csak egy kicsit sírtam, ma már egyáltalán nem!

Életemben nem énekeltem magyar népdalokat, mióta itt vagyunk, csak azokra van dallamtapadásom.

Amúgy csak a poén kedvéért, de mióta itt vagyunk, folyamatosan felhős az idő, és minden nap esik. Amikor csomagoltunk, megkérdeztem, milyen az időjárás, és ez alapján rövidnacikat, kánikularuhákat pakoltam. Az otthoniak persze versenyt röhögnek egymással, hogy úgy mégis mire számítottam, én pedig kínomban visszaröhögök, hogy végülis tényleg, mire számítottam..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése