2020. július 18., szombat

Blogger kihívás - második fele (meg karantén 14/11)

4. Képregény - rajzolj egy három kockából álló képregényt, ami bemutatja, milyen voltál ovis-általános iskolás-gimis korodban!

Ezt a feladatot élveztem a legjobban, pedig az elején nem tudtam, hogyan álljak neki.
- Az óvodában vidám, mosolygós, boldog kislány voltam, pöttyös labda volt a jelem, volt egy Coci nevű mackóm, imádtam rajzolni és alig vártam az iskolát.
- Általánosban egyrészt maradtam kis vidám és mosolygós, boldog voltam a kis barátaimmal, közben pedig én voltam az a kis görcs osztályelső, aki nyöszörögve jelentkezett és sírva fakadt, ha négyest kapott.
- Gimiben váltam azzá a neurotikus, depressziós nyomivá, aki most is vagyok. Nem sok időm volt unatkozni akkoriban: ekkor került az életembe Medvegy, szereztem jogsit, tanultam emelt kémián és a sulis angol-héberen kívül németül, és felfedeztem a metálzenét. Ja és dauerolva volt a hajam, ami amúgy meglepően jól állt - Medvegy azóta emlegeti, hogy nem bánná, ha újra rászánnám magam.

5. Dalszöveg - melyik az a dalszöveg, amiről egyszer azt gondoltad, olyan, mintha rólad írták volna?
Nem szoktam ilyet gondolni: kicsit felszínes, de előbb a zenébe szeretek bele, csak utána kezdek odafigyelni a szövegre is. Ráadásul amiket hallgatni szoktam, vagy történetet mesélnek el, vagy szerelmi bánatból íródtak, és hát mindkettővel nehezen tudok azonosulni.

6. Kézírás - írj le kézírással egy verset!
Csak az első két versszak fért ki.

7. Passzold tovább - mi az a három dolog, amit szívesen megkérdeznél a többi bloggertől?
- Milyen furcsa élmény vagy dolog váltott már ki belőletek motivációt valamire?
- Mi volt az utolsó dolog, amiért képesek voltatok rajongani? olyan tinilányosan-belül sikoltozósan.
- Milyen a jelenlegi telefontokotok?

8 megjegyzés:

  1. Wow, gyors voltál :) és nagyon menő lett a képregény!
    Dalszöveg: kb. ugyanígy vagyok vele, a zenére-dallamokra-hangulatokra sokkal előbb tudok ráhangolódni, a szöveg már csak extra (de azért megpróbálok majd valamit találni...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)) és hát ráérek most:'D és olyan jó volt kicsit megmozgatni a kreativitásom, nagyon jól sikerült ez a kihívás.

      Törlés
  2. Nahát, milyen jó ez a rajzos app bigyó, nagyon édi lett a képregényed!
    A versedet meg nem tudom elolvasni... És még azt hittem, én írok csúnyán. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)) ProCreate a neve, elvileg a legjobb ingyenes rajzos vacak.

      Ez pedig kicsit fájt, D. is mindig piszkál, hogy milyen olvashatatlanul írok :'D amúgy a Semmiért Egészen akart lenni:D

      Törlés
    2. Na hülye vagyok, Sketch Bookot használom, a Procreate-et csak wishlistre tettem, mert az már fizetős:D

      Törlés
  3. Köszi Róka! <3 Már én kezdtem hülyének érezni magam, hogy nem tudom elolvasni a verset! :D
    (mondjuk a volt főnököm erre azt mondta, amikor nem tudtam elolvasni, hogy mit írt, hogy hát őt megtanították írni; az, hogy én nem tudok olvasni az az én bajom.... egyébként ott és akkor ő sem tudta elolvasni mit írt le... :D :D :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Najólvan, lehet, hogy nem írok szépen, de legalább tisztában vagyok vele és nem vagyok bunkó:D (plusz én gond nélkül el tudom olvasni a saját írásomat, ha ha - legalább van egy saját titkosírásom)

      Törlés
  4. <3 <3 <3

    Neeem, egyébként a főni sem volt bunkó, és a mai napig nagyon szeretem őt, ill. ő is röhögött az egészen, mert tényleg nem tudta ő sem elolvasni. :D

    VálaszTörlés