2020. július 19., vasárnap

Karantén 14/12 - közeleg a vég(e)

Hármas videókonferencia, apukám munka közben, anyukám otthon.


(anyukám nyilván nem egy macska, csak megpróbáltunk bondolni Purr-ral videón keresztül, mint az ábra mutatja, elenyésző sikerrel)

Pénteken megvolt a diplomaosztó, amennyire meghatódtam a képektől, hogy faszért nem vagyok ott én is, utána jöttek az élménybeszámolók a kis barátoktól, hogy mennyire kényelmetlen volt órákon át csoffadni a műanyag talárban meg a maszkban, szóval azóta elmúlt.
Nem tudom, miért gondoltam, hogy ez más lenne, mint az életem bármelyik Nagy Eseménye eddig, amikor sosem éreztem az emelkedettséget, csak a kínos apróságokat (fenekembe vág a bugyi, melegem van, izzad a kezem, mikor lesz ennek vége, haza akarok menni).

Az amazon prime viszont csodálatos találmány, és egyben rettentően veszélyes is.

5 megjegyzés:

  1. Off, de a bútor mögötted *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vendéglátó barátaink érdeme, még nem saját:D

      Törlés
  2. És cicabútor is van? Vagy rosszul látom?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, van egy keresztlányunk is:D (de hát ő nyilván nem Pó vagy Purr)

      Törlés
    2. Elhiszem! <3
      Két napot kellett a Főpraclis nélkül töltenem, és nem azon aggódtam, hogy több száz kilométereket kell levezetnem, hanem, hogy vele mi lesz ha nem én vagyok vele?!?

      Törlés