2020. július 23., csütörtök

Elvittük a biciklijeinket szervizbe, hát én teljesen odavoltam, kb ilyen fejjel néztem a mestert:

15 Gatitos que son como nosotros en la oficina | Gatitos ...

...aki egy szakállas, könyékig olajos kezű ürge, akinek a bőr kötényéből mindenhonnan szerszámok lógnak, és sütött belőle a szakértelem.

Első körben Medvegy biciklijét nézte át, beállította a fékeket, majd intett, hogy jöjjek én.

Ugyan valóban vannak gondok, ahogy sejtettük, de megdicsérte, hogy egy igazán szép járgány: úgy ötven éves a lehet és még kézzel készítették, gyorsan el is magyarázta, hogyan.
Aztán felsorolta, milyen bajai vannak, és ezeket hogyan kell megjavítani; itt hagyhatom a biciklimet, de éppen nincsenek meg a szükséges alkatrészek, nekik kell megrendelni és akkor ő felszámol nekem még ezért munkadíjat - sokkal egyszerűbb, ha hazamegyek, megrendelem ebay-ről az alkatrészeket én, visszajövök, és akkor ő összerakja nekem.

Aztán utunkra engedett.
Mindezt ingyen.

Az egy dolog, hogy aztán hazafelé Medvegy alatt egy meredekebb emelkedőn kettétört a hátsó kerékben? váltóban? valami, de azt is hozzá fogjuk visszavinni, mert engem megvettek maguknak örökre.

2 megjegyzés:

  1. A jó bicikli, autó és fogorvos megfizethetetlen! Remélem hamar rendbe lesznek téve a bicajok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogorvos otthon megvan, autó is pipa remélhetőleg holnap:D

      Törlés