2014. július 2., szerda

Az újévi fogadalmaim között volt ötven könyv elolvasása. Ma átszámoltam: húsz könyvnél tartok eddig, és ebből csak egy leinerlaura, juppí. Ja, és négyet munka közben olvastam ki. Kicsit le vagyok maradva, de bizakodó vagyok.

Én akkor szeretem a futást, amikor már lenyújtottam, levettem a sportmelltartómat és megszárítottam a hajam. Addig általában utálom, és közben végig is.

Kinyomtattuk az iMDb top 100 horrorjának listáját, és megfogadtuk, hogy végigmegyünk rajta. Több, mint a felét már láttuk, de sebaj, azokat megnézzük még egyszer. Most éppen a Fűrész II. megy.

Ja, és megkezdődött az év kedvenc időszaka, az allergiaszezon. Egyértelmű jelzés, hogy addig fújom az orrom, amíg bedugul fülem. Ilyenkor kéne tengerpartra, egyáltalán, kicsit elfelé menni, dehát ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése