2014. július 31., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ FELVETTEK (tudom, hivatalosan múlt heti hír, de még most is örülök neki) ♥ hatalmas zuhé ♥ kikerültem a boltból - egy irodában ülök egy laptop és elképesztő mennyiségű ruha társaságában, és csak azt engedem be, akit akarok ♥ a kolléganőtől, akit helyettesítettem, kaptam ajándékot Amerikából ♥ átfestettem a cipőmet - hordani még mindig nem tudom, de legalább jól néz ki ♥ kacsapapucs ♥ új ismerősök - az egyikük egy hatvanéves pasi, akivel valahányszor beszélek, heveny vágyat érzek rá: átöleljem és kérjem, fogadjon örökbe. ezt azok a szerencsések nem érthetik, akiknek normális nagyszüleik vannak, de nekem sajnos ez nem adatott meg ♥ visszatértünk Medveggyel a kedvenc kávézónkba ♥ egyre hosszabb a hajam ♥ bulgur párolt zöldséggel - sokkal finomabb, mint amilyennek hangzik, gyors összedobhatóságának hála hetek óta ezen élek és még hetekig tudnám enni ♥

4 megjegyzés: