2014. július 30., szerda

Kaptam egy biopapucsot.
Olyan klasszikus hippiset (majd rakok rá szegecseket vagy valamit, hogy metálosabb legyen).
Igazából akartam, szóval semmi gond nincs vele, sőt, tökre örülök neki, és az első pár órában a lábam is élvezte a helyzetet. De mostmár reggel óta hordom, és kezd határozottan érdekes lenni, hogy a talpam erőszakkal kényelembe van helyezve.

De még mindig jobb, mint a kis krokodilos cipőm, amit nem hordtam soha, és azt hittem, ennek az az oka, hogy zöld, úgyhogy befestettem feketére. Erre reggel elindultam otthonról, és nem túlzok, már a trolin ülve hólyagosra törte a sarkam, és ez eszembe jutotta, hogy nem azért nem hordtam, mert zöld. Ez nagyon sokszor eszembe jutott hosszú közös napunk folyamán, legutoljára akkor, amikor csípett a zuhanyzás a lábamon lévő bőrfolytonossági hiány miatt.
De mostmár legalább fekete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése