2014. július 14., hétfő


Igazából Tarantino egyik filmje sem tetszett (a Becstelen Brigantyk egy egészen kicsit - de ez nem mérvadó, mert mindent elolvasok/megnézek, amiben nácik vannak. ja, és ezt is csak második nekifutásra sikerült végignézni, elsőre eluntam a felénél), ami Medvegy szerint végtelen hipszterségre vall, ugyanis általában szeretem a véres-beles trancsírfilmeket, és állítólag sznob is vagyok: Tarantino mindkettőnek tökéletesen megfelelne.
De mégsem.
Nem szeretek egy légtérben tartózkodni egy éppen menő Tarantino-filmmel, Medvegy legnagyobb bánatára. Cserébe ezredszer is megnézhetjük a Schindler Listáját vagy az Eichmannt.

6 megjegyzés:

  1. Én szeretem a Ponyvaregény, egy időben a kedvencem volt.

    A Jackie Brownt láttad már?
    Azt még a leg-Tarantino-ellenes ismerősöm is megnézte, azt mondta, hogy jó. : ) (Röhög, bocsánat.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondanám, hogy adok neki egy esélyt, de nem akarok hazudni:D egyszer, talán, ha nagyon engedékeny kedvemben leszek. kiabálok, ha megtörtént:D

      Törlés
  2. Én sem szeretem, sőt, ki nem állhatom.

    VálaszTörlés
  3. Még egyszer sem láttad. Ha én nézem ,és a szobában tartózkodsz, egyből lekapcsoltatod. Szóval nem mondhatod, hogy nem szereted, ez csak egy szokásos vikis előítélet, amit szokás szerint lehetetlen felülírni, mert előre eldöntötted ,hogy ez egy szar...

    VálaszTörlés