2014. július 25., péntek

Things I Love Friday


♥ FELVETTEK ♥ FELVETTEK ♥ FELVETTEK ♥ pénteki randimozi fagyival ♥ eső ♥ a hétvégénk családlátogatással telt (szombaton én családom, vasárnap Medvegyé) - nemcsak túléltük, de még élvezhető pillanatok is akadtak ♥ önállóan és relatíve sokat vezettem! eltévedtem, de akkor is! ♥ utolsó napom a boltban! ♥ szeretem a munkahelyem és a főnökeim - elképesztő szerencsém van, nagyon védett közegbe kerültem, ahol fontos vagyok és szemlátomást szeretnek is ♥ új póló anyukámtól - METAL CAT - MIAUUU felirattal szerinte otthagyhatatlan volt, annyira én vagyok ♥ diétás kakaó - Ausztriából... ha elfogy, mehetünk megint ♥ csináltam Medvegynek kívánságra töltött paprikát - szégyen, de régóta az első komplexebb kaja, amit csináltam (dolgozó nő vagyok és fáradt, na), és sikere volt ♥ vicces fordítási bakik - "nem akarta lekésni a Két és fél embert" ♥ Zacher Gábor előadás - anyukámmal voltunk, imádom ezt az embert ♥

2 megjegyzés: