2014. július 5., szombat

vallomások


  • Lassan egy éve senkit nem köszöntök fel facebookon. Ez van. Cserébe engem sem kell, na.
  • Ha már facebook: néhány ismerősömet csak azért nem töröltem eddig, mert szeretem nézni, ahogy vergődnek.
  • Ha terhes nőt látok, kiráz a hideg. A köldökük a legdurvább, ahogy kidudorodik és átnyomódik a ruhán. Brrr.
  • Nagyon várom az állandóan emlegetett "először nehéz volt rávennem magam a mozgásra, de mostmár rosszul érzem magam, ha nem csinálom"-érzést. Én gond nélkül elbliccelem a futást vagy a tornát.
  • Eleinte csak azért mostam sokszor fogat, mert rettegtem a fogorvostól. Mostmár azért, mert rettegek attól, hogy büdös a szám.
  • Időnként csak úgy beleszagolok a macskába. Szeretem az illatát.
  • Nem félek sem a sötéttől, sem a magánytól, csak a csendtől. Állandóan szólnia kell valaminek, még éjjel is.
  • Elég egyedi rémálmaim vannak, múltkor pl. azért ébredtem könnyes szemekkel, mert azt álmodtam, hogy anyukám átrendezte a könyvespolcom.
  • Nem tudok belföldön nyaralni.
  • Akármilyen dühös is vagyok valami bosszantó apróság miatt, hamar elfelejtem. A sérelmeinket Medvegy szokta dédelgetni, mindig emlékeztet, melyik üzletben voltak bunkók az eladók.

4 megjegyzés:

  1. hogy értve nem tudsz belföldön nyaralni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhoz, hogy "agyban is átálljak", nekem kell a többórás utazás, az idegen pénznem és hogy idegen nyelven beszéljenek körülöttem. ha átlépjük a határt, otthagyom a gondjaimat, és nem érdekel semmi, amíg vissza nem érünk. ha az országban maradunk, ez sajnos nem sikerül.

      Törlés
    2. Azta, ez milyen furcsa. Nekem csak az a bajom a belföldi nyaralással, hogy "túl sok a magyar". Szeretek kiszakadni és valami teljesen újat megismerni, de például majd megszakad a szívem, hogy idén nem megyek a Balatonhoz.

      Törlés
    3. pontosan, kell az idegen kultúra!
      én a Balatont történetesen nem szeretem annyira (hisztis leszek a lábujjaim között átfolyó iszaptól és háton kell ki-bevinni:D), de városokat szoktunk látogatni, és szép meg érdekes, de nem kikapcsolódás.

      Törlés