2014. július 10., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ MEGKAPTAM AZ ELSŐ FIZETÉSEM ♥ STEPHEN KING BULIBA MENTÜNK ♥ AHOL MEGVETTEM AZ ELSŐ FIZETÉSEMBŐL A LEGÚJABB STEPHEN KING KÖNYVET ♥ ÚGYHOGY ELSŐK KÖZÖTT LETT MEG AZ ORSZÁGBÓL ♥ ÉS MÉG BÖGRÉT IS NYERTEM ♥ legyőztem a lustaságom és relatíve rend lett ♥ a nyűglődős hét egész jól folytatódott ♥ romkocsmába menni a főnökeimmel - eredetileg dolgozni, aztán csak ücsörögni és beszélgetni ♥ plazmaadás Zsófival - és ajándék strandbelépő! ♥ nem mentünk Esztergomba - hamarost kiderül, miért is olyan jó az ♥ imádok biciklizni ♥ végigtekerni az Andrássyn - van benne valami kéjes öröm, ahogy eltekerek a volvós üzletemberek és a horribilis árakkal operáló luxusüzletek előtt ♥ borozás kettesben az udvaron gyertyafényben ♥ amerikaiak megdicsérték az angolom ♥ a héten háromszor ebédeltem főtt ételt! woohoo! ♥

2 megjegyzés: