2014. július 7., hétfő

Ma irtózatosan nyűgős voltam egész nap, de tényleg, az utolsó órákban szinte toporzékoltam a pult mögött. Az idő megállt, a levegő szinte agyonnyomott, és kettőt tekertem a biciklivel, és már ömlött is rólam a víz.
Pedig még Zsófi is bejött hozzám, vagy másfél órán át úgy tett, mintha vásárolna, miközben amolyan lányosan csacsogtunk szexről, pletykákról és nyaralás alatt, egy apartmanban is elkészíthető kajákról. Aztán elment, és én még három napon keresztül álltam ott. Najó, valójában lehetett vagy három-négy óra, de annyinak tűnt.
Aztán elvonszoltam magam, befizettem a csekket, amit a múlt héten kellett volna, és hazavergődtem Medvegyhez, akinek még nálam is vacakabb kedve volt, úgyhogy össze kellett bújni, hogy együtt legyünk nyomott burritók.
Neurotikus egy szerelem a miénk, de nekem így pont jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése