2014. december 18., csütörtök

Aki ma látott egy lánycsoportot Újpesten, amiből ketten hisztérikusan visongtak, ketten pedig próbáltak úgy tenni, mintha nem ismernék őket - azok mi voltunk.
A két hülyébb mi voltunk Mosolygóssal.

Tegnap lefőztem egy citromfű teát és egész korán lefeküdtem aludni (egész korán = éjfélkor), és Medvegy szerint úgy aludtam, mint aki kómában van, nem reagáltam semmire, pedig máskor álmomban is válaszolok neki, ha hozzám szól.

Ma, az utolsó előtti vizsgám után berontottam egy drogériába, hogy most megjutalmazom magam, amiért ekkora modafuckin hero vagyok. Vettem egy körömlakkot meg két alutasakos macskakaját a jószágnak. Élni tudni kell.
(később még kirúgtam a hámból és vettem egy veknit abból az isteni teljeskiőrlésű kenyérből, amit egyébként drágállok de sajnos isteni finom. fura vagyok.)

Amúgy a ma esti vizsgámmal letudtam a vizsgaidőszakot.
Decemberre.
*elvonul a sarokba sírni*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése