2014. december 30., kedd

Mi olyat tettél 2014-ben, amit eddig még soha?
Először is vettünk egy kocsit.
Lett igazi munkahelyem. Nem tűnik olyan nagy cuccnak, de egy olyan nyominak, mint én, ez az.
Ja, és kiiratkoztam egy egyetemről, és kb. két óra múlva beiratkoztam egy másikba. Elég menőnek tűnik így leírva.
Teljesen idegen közegbe kerültem, és remekül feltaláltam magam.
Új barátaim lettek.

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2015-ra?
Hahahaha! Valamiért tettem újévi fogadalmakat, és nagyon nem jött össze. A tornát idővel elsumákoltam, nem tartottam karban a némettudásomat vagy az olaszt, és nem olvastam el 50 könyvet - ez az egyik legfájóbb pont.
Mondjuk főzni sokat főztem, indultam futóversenyen, és a rendetlenségemet is sikerült valamiféle korlátok közé szorítani. És a kalandperselyembe is szorgosan dobáltam a zsét nyárig, amikor átneveztük utazáspersellyé és már Medvegy is tett bele pénzt.

Született valakinek gyereke a környezetedben?
Nem.

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Csak olyan, aki valamikor közel állt hozzám.

Milyen országban jártál 2014-ben?
Szlovákia, Ausztria, Horvátország. Mindjárt sírok, semmi új.

Mit szeretnél 2015-ban, ami hiányzott 2014-ben?
UTAZNI.

Melyik 2014-es dátum marad örökre az emlékezetedben?
Csak egy pár évfordulót tartok meg, idén nem sikerült ilyet alkotni.

Mi volt a legnagyobb sikered 2014-ben?
Kinőttem abból a szánalmas nyomi képből, amit magamról festettem.
Ja, meg okleveles szakács lettem. De fura, az még ebben az évben volt.

Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Nem tudtam kiolvasni a Hobbitot.

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
Stephen King: Álom doktor. AZ ELSŐ SAJÁT FIZETÉSEMBŐL!!!
(tök gáz, hogy most végiggondolva egy csomó pénzem eltűnt, és nem tudom, hová és mire)

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
Medvegyé, hogy még mindig elvisel és támogat.

Kinek a viselkedése háborított fel?
Az embereké általánosságban.

Mire ment el a legtöbb pénzed?
Minden bizonnyal táplálékra.

Melyik dal fog 2014-re emlékeztetni?
Több ilyen is lesz.

Medvegy mindig ezt hallgattatta velem, ha ő vezetett, ezért ez a szám örökre összefonódott a hosszabb autóutakkal.

ÚJ VAN CANTO ALBUM AMI NEM CSUPÁN EGYSZERŰEN BESZ.RÁS K.VA JÓ, DE MÉG MAGYARORSZÁGON IS KAPHATÓ LETT.

Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?
Ezerszer sokkal boldogabb, ami  nagy szó, mivel éppen vizsgaidőszak van.

Híztál vagy fogytál?
Híztam azt hiszem egy vagy két kilót.

Gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Szerintem nullszaldón vagyok.

Mit szerettél volna többet csinálni?
UTAZNI, egész nyáron be volt sózva a seggem. És olvasni, ofkorsz.

Estél szerelembe 2014-ben? Volt egyéjszakás kalandod?
Több is, kac kac.

Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2014-ben?
Az új American Horror Story, egész új, de WES BENTLEY.

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
Tavaly nem utáltam ennyire az embereket, mivel alig kerültem kapcsolatba velük.

Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
Lucia Puenzo: A német doktor, elképesztően jó volt, meg persze a TBC-s könyv, amit azóta is olvasok.

Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
22 21 éves lettem, és végigültem egy dietetikusi hivatás- és egy anatómia előadást, és aznap szerintem még hivatás és világképre is bementem, de már nem emlékszem.

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Egyre több fekete. Még nyáron is.
És hála az adományközpontban töltött nyárnak, ezerszer kritikusabb lettem a saját ruháimmal is, ha már kicsit bolyhos, kopott vagy hibás, már szabadulok is tőle.

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Idén növesztettem tinilányos celeb crush-t Wes Bentley-re.

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
A volt főnököm nyárról, plusz hárman is vannak az egyetemről, de ne igyunk előre a medve bőrére.

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2014 történéseiből?
Még mindig túlságosan fontos számomra a külvilág visszajelzése és megerősítése, nem bízok magamban eléggé. Erről gyorsan le kéne szokni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése