2014. december 26., péntek

Nemrég Medveggyel a trolin elkaptuk egy kislány és a nagymamája beszélgetését, miszerint mindjárt jön a Jézuska, aki hozza majd az ajándékokat, de csak 24.-én, mert addig a templomban lakik.

Ezek után megkérdeztem anyukámat, ők etettek-e valaha a Télapó vagy Jézuska dologgal, mert nekem nagyon nem rémlik. De anyukám megnyugtatott, hogy soha nem mondtak nekem ilyesmit, mert nem szívesen adta át az ajándékok utáni hálálkodást egy kitalált figurának.

De elmesélt egy korai történetet, amikor a nagymamám férje beöltözött télapónak, és az első reakcióm az volt, hogy elkezdtem vijjogni, hogy dehát ez a papa. Kitartóan játszotta tovább, és elejtette azt a meggondolatlan megjegyzést, hogy a szánja kint áll az udvaron, erre meg ki akartam rontani megnézni a rénszarvasokat (akkoriban kezdődött a ló- és minden lóhoz hasonló nagytestű állatimádó korszakom). A szüleim állítólag remekül mulattak.

Ezt megelőzendő, a mi fiunk szerintem simán tőlünk fogja kapni az ajándékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése