2014. december 13., szombat

Furákat álmodom. Egyszer azt, hogy tesiórán átöltöztünk, és Szöszinek tök szőrös volt a lába, komolyan, mint egy medvének, és mikor lenéztem, láttam, hogy nekem is az. Nemrég meg hogy volt egy nyestem, és pánikba estem, mert nem tudtam, mit esznek a nyestek.

Nemrég rákattantam a mandulatejre, úgyhogy elmentem a herbaházba, ahol éppen akciós volt, boldogan vettem három dobozt. Erre ugyanaznap délután elmentünk Medveggyel a DM-be, ahol még akciósabb volt, és amikor ezen elkezdtem hisztériázni, vett nekem még két litert. Úgyhogy most összesen hat doboz mandulatej van itthon.

Tanulás után azzal pihenek, hogy random dolgokra keresek rá a neten. Akkor éreztem, hogy ideje abbahagyni, amikor bűnügyi képeket néztem a Manson gyilkosságok színhelyeiről.

Mellesleg még mindig elképesztően irritálnak az emberek.

ezen szégyenletesen nagyot röhögtem.

3 megjegyzés:

  1. EZ HOGY TÖRTÉNHETETT??? MANDULATEJ????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valami megtörhetett bennem, mert már ízlik...

      Törlés
    2. Távozz tőlem, Sátán! :D
      (esetleg ha kicsit nagyobb tételben szeretnél rendelni, mondjuk egy-két kartonnal, akkor tudok olcsó helyet, és ki is hozzák ingyen házhoz) CSALÓDTAM!!!!! :D

      Törlés